
اسباب كشي خيلي هم راحت نبود... با وجود بچه ها، و مصادف شدنش با رفتن سر كار؛
بله. آمديم به خانه جديد...
بعد از نه سال زندگي در منزل ماما و بابا، به دو چهار راه پايينتر نقل مكان كرديم. خوب البته مدتي طول كشيد جا افتادنمان وعادت كردن به شرايط جديد...هم براي ما، هم براي مامان و بابا كه به حضور ما در كنار خودشان حسابي عادت كرده بودند، هم براي بچه ها كه آنجا يك خانه سه طبقه داشتند!!!
مثل هميشه..خدا رو شكر هزاران بار. ..
خدايا، اميدوارم خانه جديدمان محل نزول بركات هميشگي ات باشد...
خدا كند براي آبادي خانه آخرتمان هم همينقدر وقت و انرژي صرف كنيم...!
مادرانه...تا خدا...ما را در سایت مادرانه...تا خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172