مادرانه...تا خدا

متن مرتبط با «قاصدك» در سایت مادرانه...تا خدا نوشته شده است

قاصدك بهار!

  • نیلوبلاگ

    دخترِ زمستان، قاصدك بهار! تولدت مبارك... دختركم!... "ریحانه نازنین خانه ی xa0ما"...xa0يك سال از زميني شدنت گذشت.. فرشته كوچولوي من! چه قدر خوب است كه تو اين همه بوي بهار مي دهي! چه قدر خوب كه قرار است هر سال، جشن تولد تو برايمان همراه با xa0پايانِ سرما و رسيدنِ شادابي و لطافت بهار باشد.. "دردانه ي ته تغاري"!! چقدر خانه ي ما با وجودت گرم است... با خنده هاي شيرينت... با قهقه هاي از تهِ دلت... با تمامِ شي...

    ادامه مطلب
  • قاصدك بهار!

  • نیلوبلاگ

    دخترِ زمستان، قاصدك بهار! تولدت مبارك... دختركم!... "ریحانه نازنین خانه ی xa0ما"...xa0يك سال از زميني شدنت گذشت.. فرشته كوچولوي من! چه قدر خوب است كه تو اين همه بوي بهار مي دهي! چه قدر خوب كه قرار است هر سال، جشن تولد تو برايمان همراه با xa0پايانِ سرما و رسيدنِ شادابي و لطافت بهار باشد.. "دردانه ي ته تغاري"!! چقدر خانه ي ما با وجودت گرم است... با خنده هاي شيرينت... با قهقه هاي از تهِ دلت... با تمامِ شيرين كاري ها و شيرين زباني هايت....و حالا در همين چند روز با چهار دست و پا راه رفتنت و تمامِ ذو...

    ادامه مطلب