
xa0 قبلا نوشت: دو هفته پیش، موبایل م گم شد..کجا؟ در خانه!! چطور؟ نمیدانم.......واقعاً نمیدانم و سر در نمی آورم که چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. ولی افتاده، و هر چقدر هم که خانه زیر و رو شده، آثاری از موبایلم نیست. هر چقدر این ماجرا عجیب بود،ولی درسهای زیادی برایم داشت. xa0 اول اینکه بهم ثابت کرد اینقدر که ادعا دارم، غیر وابسته به دنیا و ما فیها نیستم!!! البته زیاد غصّه اش را نخوردم...ولی خوب، اینقدر بهش عادت کرده بودم که کمبودش را کاملا احساس میکنم!! دیگر اینکه فهمیدم چقدر وقت اضافی صرفش می...
ادامه مطلب