مادرانه...تا خدا

متن مرتبط با «قشم» در سایت مادرانه...تا خدا نوشته شده است

قشم

  • نیلوبلاگ

    xa0 رفتیم سفر... xa0جزیره زیبای قشم با طبیعتی زیبا و بکر و دوست داشتنی......... سه روز ماندیم، ولی روزهااااا میخواهد برای اینکه از این جزیره سیر شوی… xa0 هوا عالی بود و گرم و بهاری، رفتیم جاهای دیدنی را گشتیم.... دره ستارگان، غار نمکی، جزایر ناز، جنگل حرا، غار خربس، تنگه چاهکوه.....سوار بر قایق شنای دلفینها را تماشا کردیم.... به بچهها خیلی خوش گذشت...بازی در کنار ساحل و دیدن دلفینها، خیلی لذت بخش بود… برای ما هم گردش در بازارهای تمام نشدنی قشم !!! xa0 پ ن : داشتیم میرفتیم به طرف رستوران برای شا...

    ادامه مطلب