
هفته گذشته ، دومين جلسه اولياي دانش آموزان كلاس اول با معلمِ فاطمه xa0بود. مثل دفعه قبل، با آقاي همسر رفتيم مدرسه. xa0 باز هم مثل هميشه، فضایِ مدرسه، تماام خاطرات دوران مدرسه ی خودم را برايم تداعي كرد... همان سر و صداها، همان عطر و بو، همان نگاههاي كنجكاو و بازيگوش و هيجانزده!.. همان حال و هوا... گفتگوي ما و معلم در حضور خود ِ فاطمه بود... تقريبا بيست دقيقه طول كشيد... و تماام لحظات اين من بودم كه قندددد در دلم آب مي شد..xa0 وااي.. يعني الان اين دختر كوچولوي من است كه معلمش دارد با اين همه آ...
ادامه مطلب
xa0 دخترم: در آغاز فصل جدید زندگی، بهترین دعاهای مادرانهام بدرقه راهت باد... در پناه مهربانترین مهربانان،همیشه سالم، شاداب و موفق باشی... "فالله خیر حافظا و هو ارحم xa0الراحمین" xa0 پ ن:xa0دخترم کلاس اولی شد..خدایا شکرت.. xa0...
ادامه مطلب