مادرانه...تا خدا

متن مرتبط با «فاطمه» در سایت مادرانه...تا خدا نوشته شده است

"فاطمه من".. بهت افتخار مي كنم!

  • نیلوبلاگ

    هفته گذشته ، دومين جلسه اولياي دانش آموزان كلاس اول با معلمِ فاطمه xa0بود. مثل دفعه قبل، با آقاي همسر رفتيم مدرسه. xa0 باز هم مثل هميشه، فضایِ مدرسه، تماام خاطرات دوران مدرسه ی خودم را برايم تداعي كرد... همان سر و صداها، همان عطر و بو، همان نگاههاي كنجكاو و بازيگوش و هيجانزده!.. همان حال و هوا... گفتگوي ما و معلم در حضور خود ِ فاطمه بود... تقريبا بيست دقيقه طول كشيد... و تماام لحظات اين من بودم كه قندددد در دلم آب مي شد..xa0 وااي.. يعني الان اين دختر كوچولوي من است كه معلمش دارد با اين همه آ...

    ادامه مطلب
  • مهر ۹۵، شروع فصل جدید زندگیu200c ما و فاطمه نازنین مان!

  • نیلوبلاگ

    xa0 دخترم: در آغاز فصل جدید زندگی، بهترین دعاهای مادرانهام بدرقه راهت باد... در پناه مهربانترین مهربانان،همیشه سالم، شاداب و موفق باشی... "فالله خیر حافظا و هو ارحم xa0الراحمین" xa0 پ ن:xa0دخترم کلاس اولی شد..خدایا شکرت.. xa0...

    ادامه مطلب