مادرانه...تا خدا

متن مرتبط با «بهاری» در سایت مادرانه...تا خدا نوشته شده است

فرشته بهاری !!!

  • نیلوبلاگ

    فرشته بهاری هفت سالهتولدت مبارک.......... هفت سااااال پیش!!! هفت سال گذشت از روزی که خدا رحمت و برکتش را شامل حالمان کرد، یک فرشته بهشتی که بهار را برایمان قشنگ تر و سبز تر از همیشه کرد... فروردین ۸۹ شروع فصل جدیدی از زندگیمان بود. خدا را شکر بابت همه نعمت هایش...... فاطمه نازنینم، سالهای سال زنده و شاد و سلامت باشی..... نور چشمم، دعای همیشگیام عاقبت به خیری توست ...مایه فخر و مباهات و روشنای چشمانمان باش در دنیا و اخرت... دوستت دارم و به وجودت افتخار میکنم + نوشته شده در شنبه بیست و ششم فرورد...

    ادامه مطلب